16 Şubat 2019 Cumartesi 15:09
Kredi Borcu Olanlara Düşük Faizle 60 ay Yapılandırma Dönemi Başlıyor!

Son dönemde ekonomik krizin de etkisiyle vatandaşlarımız nakit ihtiyacını karşılamakta zorlanıyor. Bu yüzden kredi çekmeye yönelen vatandaşlarımıza kredi ödemelerinde kolaylık sağlamak için bankaların birtakım kolaylıkları oluyor. İlk olarak Ziraat Bankası tarafından yapılan kredi borçlarını düşük faizle yapılandırma desteğine, Halkbank ve Vakıfbank da ortak oldu. Kredi kartı borcu olan vatandaşlarımız artık 60 ay vadeli yapılandırma yaparak borçlarını daha rahat ödeyecekler.

Kredi Borcu Olanlar Bayram Etti

Bugün itibarıyla başlayan kredi borcu yapılandırmasından kredi borcu olan her vatandaşımız yararlanabilecek. Yönetmelik kararıyla duyurulan ilanda şu kısımlar var: “Anapara veya faiz ödemelerinin tahsili geciken ihtiyaç kredilerinin borç bakiyeleri, borçlu tarafından talep edilmesi durumunda en fazla 60 ay ile sınırlı olmak üzere”. Bu sayede vatandaş rahatlayacak. Hükümetin desteğiyle gerçekleşen kararda ihtiyaç kredisi çekenler de 60 ay vadeye bağlanacak. Yapılandırmalar Nisan ayına kadar sürecek.

Son Güncelleme: 16.02.2019 15:09
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mahmut 2019-02-18 21:56:25

Bugün bankaya gittim kredilerimi yapilandirip 60 ay rahat ödeyim diye suan 2200tl kredi taksitim var ayda düzenli ödüyorum ama zorlaniyorum ödemeye diye gittim ama malesef sen düzenli ödüyorsun onun icin yapilandiramayiz dediler demekki 60 aya yapilandirmadan yararlanmak icin cektigin kredi taksitlerini düzenli günü gününe ödemeyecekmisiz yani dolandirici üc kagitci olacakmisin 60 ay yapilandirmadan faydalanacakmisın böyle bi sacmalik varmi be bu ülkede disinden bogazindan arttirip borcunu düzenli ödeyenin yeri yurdu yok hic birtaraftada isi görülmez ama üc kagitci dolandirici olsan borcunu ödemezsen her yerde yerin yurdun var her isinde görülür madem yapilandirma cikartiyorsun kredisi olan herkez yararlansin sayin yetkililer 2500 maas alipta 2200 kredi taksiti odeyen birsurü insan var herkezi faydalandirin ki yaptiniz uygulama işe yarasin borcuna sadik olmayan insan cekti kiredi taksitini ödemeyen insan 60 ay degil 120 ayda yapilandirsa yine ödemez yine ödemez

Misafir Avatar
nevzat 2019-02-19 12:36:10 @Mahmut

Mahmut bey hangi bankaya gittiniz siz

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ülkü 2019-02-18 19:59:56

Ben çok bankaya gittim hiç. Biri yapılan dırmadı. İcralık olmam lazımmış gecikme olması lazımmış yani ben dürüst bir vatandaşım faydalanamıyırum

Avatar