20 Nisan 2019 Cumartesi 15:43
Meclis Ne Zaman Açılacak? TBMM Açılış Tarihi Belli Oldu! TBMM Genel Kurulda Görüşülecek Af-Ek Gösterge-Askerlik Görüşülmesi Yine Ertelendi!

Türkiye Büyük Millet Meclisi Genel Kurulu haftalardır toplanmıyor. Genel Kurul’un toplanmamasından dolayı ek gösterge, yeni askerlik sistemi, af yasası gibi konular mecliste görüşülemiyor. Meclis Genel Kurulu’nun 16 Nisan Salı günü toplanacağı bilgisi gelmişti. Fakat, ardından Genel Kurul’un 16 Nisan Salı günüde toplanmayacağı bilgisi geldi.

Gazete Duvar’ın yaptığı habere göre, TBMM Genel Kurul’u 23 Nisan’a kadar toplanmayacak. Yerel Seçim sürecinin halen devam ediyor olması Genel Kurulun çalışmalarını engelliyor. En son yapılan açıklamada TBMM Genel Kurulunun 16 Nisan Salı günü saat 15:00’da toplanacağı ifade edilmişti. Ancak sonradan gelen bilgiler ile birlikte meclisin 1 Hafta sonra 23 Nisan günü toplanacağı belirtildi.

Gelen haberlerde İstanbul’daki yerel seçim sonuçlarının kesinleşmemesi üzerine, partilerin isteğiyle Genel Kurulun toplanma tarihi 1 hafta kadar uzatıldı.

Ancak 23 Nisan günü resmi bayram olması sebebiyle af yasası, ek gösterge, hal yasası, yeni askerlik sisteminin daha ileri bir tarihte Genel Kurul gündemine geleceği tahmin ediliyor.

Son Güncelleme: 20.04.2019 15:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
YASEMİN UZUN 2019-04-17 23:35:56

sürekli yeni askerlik sistemini erteliyosunuz artık lütfen ne olucağı belli olsun en azından insanlar bir ümit beslemez hayal kırıklığına uğramazlar lütfen yürürlüğr girsin artık yeni askerlik sistemi illaki çoğu asker eşi bu haberleri takip ediyodur bunun içinde bende varım sürekli ocakta diyosunuz ocak bitti martta diyosunuz martta bitti nisanın 16 sı dediniz o da geçdi artık ümidimi kesmeye başladım lütfen ...

Misafir Avatar
aras baran 2019-04-20 20:59:09 @YASEMİN UZUN

bu adli para cezalarında bir yasa tasarı düzenlemesi varmı

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Ahmet poyraz 2019-04-18 19:06:05 @YASEMİN UZUN

Hep erteliyor o kadar asker o kadar anne kimisi evli eşi evde hepsine ümit verdiniz ama ümitlerimiz tekrar tükeniyor hep erteleniyor artık düşeceğine hiç inanmıyorum

Beğenmedim! (0)
Avatar
Yasemin ŞAKAR 2019-04-18 16:43:50

2 yildir ceza indirimi yapılacak diye vaat ediyorsuniz lütfen artik sözünüzü tutun kendinizden nefret ettiriyorsunuz.

Misafir Avatar
Misafit 2019-04-20 22:54:44 @Yasemin ŞAKAR

Beklesinler bakalım Allah büyük sabrın sonu selamettir onlardan büyük Allah var Allah affetsin af bekliyoruz dedikce şiştiler patladılar bizim de şansımızla oynanıyor ben Allahtan bekliyorum herşeyin hayırlısını seçim den önce verselerde oylar nasıl gelirdi görürlerdi yok uyuştucu sucu af olmaz yok o olmaz yok bu olmaz büyük konuşma k böyle olur bir dakine tamamen kaybolacak satın cumhur başkanıma olan güvenim inancım yıkıldı hatasız kul olmaz sen affetsen ben affetmem der cesine yürüdü hayırlı sı yine de saygı diyorum kendisini fakat inancını kaybettim Allah razı olsun

Beğenmedim! (0)
Avatar
Çiğdem 2019-04-19 01:57:53

Af çıksın gerçekten gözüm kulağımız hep sizden gelecek haberde

Avatar