İstanbul 23°
parçalı az bulutlu
08 Mayıs 2019 Çarşamba 00:31
TOKİ İstanbul Kura Çekilişi Ne Zaman Yapılacak? 2019 Toki İstanbul 50 Bin Sosyal Konut Kura Çekilişi Tarihi

TOKİ 50 BİN SOSYAL KONUT İSTANBUL KURA ÇEKİLİŞ TARİHİ BELLİ OLDU

TOKİ 50 Bin Sosyal Konut Projesi kapsamında ihtiyaç sahibi vatandaşları ev sahibi yapacak.  Toplu Konut İdaresi Başkanlığı’nın 67 farklı şehirde tam 140 proje ile yürüttüğü ve 636 bin 787 vatandaşımızın başvuruda bulunduğu bu projenin kura çekilişi ne zaman yapılacak ? Bu projeden ev sahibi olabilmek için heyecanla bekleyen vatandaşlarımız kura tarihini haberimizin devamından öğrenebilirler.

TOKİ 50 Bin Sosyal Konut İstanbul Projelerindeki konutlar için kura çekilişi Temmuz ayında gerçekleşecek.

Peki 50 Bin Konut Projesinden Ev Sahibi Olan Vatandaşlar Ne Kadar Ödeyecek ?

% 10 ,12 ve 15 olarak belirlenen peşinat oranlarıyla, 240 aya kadar vade sağlanacak.

2 +1 Konutlar için taksit bedeli  388 Türk Lirası’ndan başlıyor.

Sosyal Konutların İl İl Dağılımı

Bu  50 bin sosyal konutun 6 bin 300 tanesi İstanbul’da

2 bin 934 tanesi Ankara’da

2 bin 500 tanesi İzmir’de

2 bin 200 tanesi ise Adana’da inşa edilecek.

Son Güncelleme: 08.05.2019 00:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Salim dörtköşe 2019-04-21 13:11:45

Istanbul kayabaşı kura çekiliş tarihi ne zamam

Misafir Avatar
Mehmet eyi 2019-05-03 10:17:04 @Salim dörtköşe

Kaya basi kura çekimi ne zaman

Beğenmedim! (0)
Avatar
Erkan 2019-04-21 20:43:30

Eee o kadar parayı biraz kulanmaları lazım

Avatar
Eminebasibuyuk 2019-04-21 21:23:50

Hiç bir yerde met bir bilgi yok Başakşehir Kayabaşı İstanbul TOKİ kura çekilişi ne zaman

Misafir Avatar
Kamil eriş 2019-04-25 14:14:16 @Eminebasibuyuk

Kura çekilişi nezaman

Beğenmedim! (7)
Avatar
Fatma Deniz 2019-04-21 21:52:36

Isterseniz 5 yıl sonra cekilis yapin. Temmuz nedir yani....

Avatar
Bedriye Başaran 2019-04-21 15:30:51

İstanbul Başakşehir Ayazma kura çekilişi ne zaman olacak

Avatar
Yadigar yıldırımel 2019-04-22 02:51:51

Zaman bu kadar niye uzun temmuz nedir ya o zaman verin paralarımızı haram sıkıp zikkim olsun benim paramdan kuruş faiz giyenlere madem zamanı bu kadar uzatacaktiniz başvuru için niye acele ettiniz burnunuzdan gelsin

Misafir Avatar
Turkuaz merve 2019-05-03 16:29:36 @Yadigar yıldırımel

Ne kadar sacma sapan bir milletsiniz be siz! Sanki adamlarin cebine giriyor para utanmadan haram zikkim olsun yazmış kac yasindaki kadin !!ayip be vermeseydin 500 tl i zaman zorlami ver dediler sana? 20 yasimdauim sizin agzinizdan çıkan kelimeleri asla agzima almam

Beğenmedim! (8)
Avatar
Mustafa binici 2019-04-21 12:37:04

Neden bu kadar geç daha temmuza çok var

Avatar
Pelin demir 2019-04-21 18:45:01

Yuhhh temmuz mu? Daha 3 ay var niye bukadar uzun ya

Misafir Avatar
MURAT SÖNMEZ 2019-04-22 15:51:20 @Pelin demir

E o paraları bankada faiz işletecek yoksa nasıl kazanacak :)

Beğenmedim! (9)